Fit & healthy

Koktajl czekoladowy z malinami i bananem

Coraz częściej słyszę od wielu osób, że nie jedzą śniadań, a ja mam na to sposób – koktajl! Ile razy jest tak, że wychodzisz bez śniadania do pracy czy na uczelnie? Chyba nie muszę mówić, że jest to najważniejszy posiłek w ciągu całego dnia. Koktajl, który Wam przedstawię, jest szybki do zrobienia. Możecie wykorzystać ten przepis na śniadanie albo jako przekąskę. Taka propozycja idealnie sprawdzi się, jeżeli najdzie Was ochota na coś słodkiego. Żeby zrobić koktajl, potrzebujecie:

170 gram malin

2 małe banany (170 gram)

200 mililitrów mleka

2 łyżeczki kakao

Teraz wystarczy, że całość wrzucimy do blendera.

Wymieszamy

I gotowe!

Jak sami widzicie, zrobienie tego koktajlu to może 5 minut, a dzięki temu możecie zaoszczędzić sporo czasu. Jeśli jednak rano nie macie czasu nawet na takie szybkie posiłki, to wystarczy, że koktajl zrobicie dzień wcześniej i wstawicie go do lodówki. Mam nadzieję, że ten przepis, jak i poprzednie, przypadnie Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie. Tymczasem korzystajcie z pogody, mam nadzieję, że u Was (tak samo jak u mnie) słońce próbuje się przebijać i w końcu jest troszkę cieplej.

  • Mrożone maliny są świetne i wiele razy uratowały mnie przed małym głodem 🙂

  • Pysznie to wygląda 🙂

  • healthystyle

    Jedno z moich ulubionych połączeń w koktajlach – jeszcze częściej zamiast malin wrzucam truskawki, do tego mleko kokosowe i surowe kakao <3

  • Evi

    Wypiłabym taki koktajl teraz, w pracy. Za mało słońca, za mało energii. Coś czuję, że od razu byłoby mi lepiej :-).
    Pozdrawiam!

  • Ola

    Ja nie ruszam się bez śniadania. Musi być duże i wartościowe. Ale wiele osób faktycznie rezygnuje z tego posiłku. A szkoda. Twoja propozycja wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Do tego można wymienić maliny na truskawki albo inne owoce, dodać trochę płatków owsianych i każdego dnia zapewnić sobie małe urozmaicenie;)

  • Koktajl wygląda świetnie! Już wiem, co w przyszłym tygodniu będę „jeść” na śniadanie 😉

  • Super pomysł na posiłek przed, jak i po treningu. Prosty, szybki i dostarcza nam wszystkie makroskładniki. Pozdrawiam! Jutro przed treningiem wypróbuję ten koktajl. Super!

  • Malinki wszędzie pyszne. Mniam mniam mniam. A patrząc na te zdjęcia to człowiek tylko głodny się robi:) idę do lodówy ogarnąć co tam jest.

  • Bardzo apetyczne. 🙂

  • Jem oczami! Czy zamiast mleka mogę dodać wody? Albo mleko roślinne?

    • rose whiff

      Myśle ze mleko roślinne jak najbardziej 😀

  • Łatwo, pysznie, zdrowo – nic więcej nie potrzebuję do szczęścia <3

  • Właśnie wyciągnęłam mrożone maliny do sernika, a tu taki pyszny koktajl widzę;-)

  • ciekawy przepis, koniecznie muszę spróbować. Mrożone maliny dadzą radę?

    • rose whiff

      Zdecydowanie tak! Ja wlasnie użyłam mrożonych malin 😀

  • O mój Boże to musi być takie dobre!!!!

  • Kamila / Z naciskiem na szczęście

    Wszystko wygląda tak smakowicie. Ja jeszcze zamiast malin dodaje borówki 🙂

  • Takie proste, a takie pyszne! I bardzo zdrowe. To świetny sposób na urozmaicenie sobie śniadań i na zdrową przekąskę dla łasuchów.

  • Mmmm, ale mam smaka! Jeszcze te zdjęcia! Świetny post, pozdrawiam.

  • Mniam, muszę spróbować z dodanie kakao, nigdy jeszcze nie dawałam go do koktajlu

  • Ja dodaję jeszcze w zależności od potrzeby łyżeczkę spiruliny lub chlorelli w proszku 😉